onsdag den 14. september 2011

LONDON!

Heey!
Om london
London har mere end 7 millioner indbyggere og er Europas største by. 
Så er der 4 dage tilbage til at jeg er på vej til London, jeg glæder mig rigtig meget og håber det bliver en fantastisk tur med tøserne!.. Vi skal være der i en uge også skal vi ind og se masser af ting, men jeg skal nok tage masser af billeder derover, og jeg tror ikke at vi har internet der så har måske ikke mulighed for at blogge derfra.

Nogle billeder fra google!





                                         Elsker de slags busser!


London The City Of Dreams!..

2 kommentarer:

  1. HAVE A GREAT TRIP SPANDI!!!

    I hope you will get great weather there ;)
    Enjoy the shopping!!!

    Hugs

    SvarSlet
  2. Thx! Ghezaliiii.... the weather is bad there because it is raining all the time!.. but i hope there will come some sun and i will definitely SHOP A LOT! :D

    SvarSlet

Search