fredag den 2. september 2011

By Night

It is Friday! :)

I dag var der By Nigth nede i byen, hvor alle butikkerne havde åben til kl 22 og der var udsalg på tingene. Jeg er stadigvæk lidt syg, men tog alligevel nede i byen sammen med Sabine, og vi mødte enda Sara fra Xfactor. Hun sang faktisk meget godt og det var hyggeligt.

                                                   Elsker Sandwich IS! hmhmmmmm
                                                                                Nice bil
                                                        Der var rigtige mange mennesker i byen
                                                                                Sara fra xfactor

                                                                Sara's koncert
                                                                 NAM NAM!





                                                    Pigerne som dansede nede i byen


                                                                             Dampark


                                                                           Elsker dig!



                                                              To ting som jeg fik købt


2 kommentarer:

  1. Nice, har du mødt Sara-fra x-factor.
    Jeg er ikke så fan af hende, men hun synger pisser godt.
    Fik du hendes autograf?
    Knuss Muzz

    SvarSlet
  2. Hey Ja jeg mødte hende, men jeg er ikke stor fan af hende så ville ikke havde hendes autograf :) Men ja hun synger godt.

    SvarSlet

Search