onsdag den 10. august 2011

Turen til Odense igår

Jeg skulle rigtig skrive i min blog igår og det gjorde jeg også, men da jeg lige skulle til at trykke på udgiv indlæget så gik internettet ud-_- GREAT!. Igår var jeg sammen med min veninde, Anum i Odense, vi tog til Odense centrum, og der fik vi shoppet, spist og hygget os!. I starten gik vi ind i en mystisk butik og der skulle Anum købe en pung, men først ville hun se andre slags punge enden hun ville bestlutte sig hvilken en hun gerne ville have. Så da vi gik rundt i næsten 100 butikker så ville vi tilbage til den første butik vi var inden i, men først ville vi spise i Mc Donalds. Da vi blev færdig så ville vi tilbage til den første butik, men problemet var at vi ikke kunne huske hvad navnet var på butikken. Vi gik rundt frem og tilbage i centrumet og ville bare have den PUNG!... Så til sidst kunne vi ikke finde den, så købte Anum en anden pung som var lige så pæn som den første :) og dagen sluttede af med en dejlig stor milkeshake ( Anums milkeshake smagte virkelig dårlig)!! :D 
Det var en virkelig god dag igå, men så er jeg uheldigt syg i dag! :(








Nam Nam

Fik tasken af min søster fra tyrkiet

De smager så godt de er fra tyrkiet




































Dronnings Asyl




Hc. Andersens Hus



Det er lidt utrolig, jeg er selv så bange for edderkopper!

  

1 kommentar:

  1. Hahah det var sgu underligt med den pung! Men det var en god dag..
    Får kvalme af at se på Min klamme milkshake :D
    God bedringg.. <3

    SvarSlet

Search