lørdag den 24. september 2011

Back from another world

Heey!

Srry jeg ikke fik skrevet  i et stykke tid, det er fordi jeg er lige kommet hjem fra London og jeg havde ikke internet der, men det var helt fantastisk at være derover. Da jeg ankom til Londons lufthavn stod der i et af deres plakater "Welcome to another world" og det passede fordi det var lige som at går ind i en anderledes verden og alt er omvendt derover. Jeg savner London allerede og vil gerne tilbage dertil, men jeg skal helt sikkert rejse dertil igen!. 

                                                                  Mit mad!
                                                                København lufthavn

                                                                Vores fly

                                                                      Vores hotel
                                                              Hyde Park
                                             En station, det er der hvor Harry Potter film var blevet lavet



                                                                       Taxi



















                                                    På vej til Dk, jeg var så træt!
 


2 kommentarer:

Search